مبارزه با کرونا توسط فراخوان صوتی و نمایشگر

خانه - AHK - مبارزه با کرونا توسط فراخوان صوتی و نمایشگر

ویروس کرونا، بلای جهانی!

همان طور که مطلع هستید ویروس کرونا این روزها تمامی کسب‌و‌کارها را تحت تاثیر خود قرار داده است. بعضی مشاغل به لحاظ کسب درآمد دچار مشکل شده و کاهش ۴۰ تا ۸۰ درصدی فروش و ارائه خدمات را تجربه می‌کنند. اما بعضی دیگر مشاغل که بیشتر خدماتشان از پیش به صورت غیرحضوری بوده رونق گرفته است. پس از گذشت دوماه از ورود ویروس کرونا به کشور و تعطیلی کسب‌و‌کارها مانند رستوران ها، کافه ها، فودکورت ها، مراکز خرید، مدارس، دانشگاه ها و بعضی از ادارات، حال به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و قواعد فاصله گذاری اجتماعی مجدد بازگشایی شده‌اند. تمامی افراد سعی در ایجاد رونق اقتصادی در کشور داشته و نهایت تلاش خود را برای بازگردانی اوضاع اقتصادی به کار می‌گیرند. یکی از روش‌هایی که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد فاصله گذاری اجتماعی در مکان های عمومی دارد استفاده از پیجر و فراخوان صوتی و نمایشگر می‌باشد.

به طور کلی از این سیستم به عنوان تجهیزاتی جهت مدیریت صف و نظم در سیستم نوبت دهی استفاده می‌شود.
از مزایای مهم استفاده از این سیستم باید به کاهش هرج‌و‌مرج و شلوغی و افزایش سرعت در خدمت رسانی برای مراکز عمومی مانند رستوران ها، کترینگ ها، آبمیوه بستنی فروشی ها، داروخانه ها، ادارات از قبیل پیشخوان دولت، پلیس ۱۰+، بانک، مراکز تعویض پلاک، معاینه فنی و… اشاره نمود.

عملکرد سیستم فراخوان صوتی و نمایشگر و مزایای آن :

نحوه استفاده از این سیستم به گونه‌ای است که افراد به محض ورود به مکان مورد نظر پس از دریافت نوبت باید منتظر اعلام شماره نوبت خود باشند. در صورتی که نوبت فرد فرا رسد، متصدی از طریق صفحه کلید (فرستنده) شماره‌ی مورد نظر را وارد کرده و بلافاصله نوبت فرد بر روی فراخوان صوتی و نمایشگر قابل مشاهده خواهد بود.
همچنین از طریق هاب صوتی شماره‌ی مورد نظر اعلام خواهد شد پس افراد آزادانه می‌توانند در هر جای مکان مستقر شده و منتظر اعلام نوبت بمانند.
با استفاده از این سیستم می‌توان افراد را به رعایت فاصله ۱.۵ متر از یکدیگر تشویق کرد همچنین میزان تماس افراد و دست به دست شدن با اشیا کاهش پیدا خواهد کرد. در نتیجه خطر ابتلا و گسترش کرونا ویروس کاهش یافته و مراکز را به مکان ها امن تری تبدیل خواهد کرد.

ویژگی های فراخوان صوتی و نمایشگر

انواع سیستم فراخوان صوتی و نمایشگر :

پیجر نمایشگر AHK شامل دو محصول بی نظیر با طراحی‌های منحصربه‌فرد می‌باشد :

پیجر نمایشگر DC-200

پیجر نمایشگر DC3-200

هر دو محصول دارای قابلیت اعلام شماره بر روی نمایشگر و به صورت صوتی از اعداد ۱ تا ۹۹۹ می‌باشند. اما تفاوت اساسی آن ها در تعداد ردیف ها می‌باشد.
مدل DC-200 دارای یک ردیف شماره بوده که بیشتر در باجه بانک ها، اتاق های درمانگاه ها و مطب ها، باجه پیشخوان دولت، اسناد رسمی به عنوان پیجر اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما مدل DC3-200 دارای قابلیت نمایش ۳ شماره به طور همزمان را داشته و از ارکان اساسی سیستم های نوبت دهی در محیط درمانگاه ها، داروخانه ها، بانک ها فست فود ها به حساب می آید.
سیستم فراخوان صوتی و نمایشگر AHK دارای قابلیت نصب بر روی دیوار و سقف بوده و راه‌اندازی آسان بدون نیاز به دانش فنی از ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

«جهت کسب اطلاعات در خصوص قیمت فراخوان صوتی و نمایشگر با AHK در تماس باشید»

Rate this post

دیدگاه خود را بنویسید

آخرین مطالب