تولید داخل ۹۰ درصدی تجهیزات هتل ها

خانه - اخبار هتل ها - تولید داخل ۹۰ درصدی تجهیزات هتل ها

رئیس جامعه هتلداران با اشاره به اینکه بیش از ۹۰درصد از تجهیزات هتل ها در داخل کشور تولید می شود، برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران را فرصتی برای آشنایی هتلداران با صنعتگران وابسته به این صنعت دانست.

به گفته ی آناهید نیوز : جمشید حمزه زاده در گفت و گو با خبرنگار آناهید نیوز با اشاره برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران عنوان کرد : هتل هایی که به تازگی وارد چرخه این صنعت شده اند و هتل هایی که می خواهند نوسازی و بهسازی انجام دهند می توانند بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات خود را که در داخل کشور تولید می شوند را در نمایشگاه گردشگری تهران ببنید و از نزدیک در این زمینه با مدیران این صنعت به گفت و گو بنشیند و اطلاعات کسب کنند.

تجهیزات هتل ها

او در ادامه به آشنایی مردم و همچنین مدیران هتل های مختلف نسبت به هتل های بزرگ، هتل های زنجیره ای و همچنین هتل هایی که در سراسر کشور فعالیت می کنند،اشاره کرد.

به گفته او نمایشگاه گردشگری تهران می توانند موجبات تبلیغ ،تفاهم نامه و همچنین زمینه های همکاری را میان هتل های مختلف فراهم کند.استاندارد سازی، آموزش و بازاریابی از جمله مسائل موردتوجه هتلداران در این نمایشگاه خواهد بود.

حمزه زاده به ارتباط میان دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان یکی از حلقه های شبکه گردشگری با هتلداران اشاره کرد و گفت: بسیاری از هتل ها هستند که برخلاف خدمات مناسبی که ارائه می دهند نتواستند در امر بازاریابی موفق باشند. این نمایشگاه می تواند زمینه های آشنایی ، همکاری و انعقاد تفاهم نامه میان این حلقه های گردشگری را فراهم آورد.

رئیس جامعه هتلداران

او برگزاری یازدهمین نمایشگاه گردشگری تهران را فرصتی برای توسعه بازار و بازار یابی در هتل های کشور دانست.

رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان صحبت هایش به مشارکت بیش از ۴۰ درصدی هتل های بزرگ برای تجهیزات هتل ها در این نمایشگاه اشاره کرد.

Rate this post

آخرین مطالب