AHK پیجر در سومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران و فست فود

خانه - AHK - AHK پیجر در سومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران و فست فود
غرفه AHK پیجر در سومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه شهر آفتاب

شرکت AHK به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده پیجر در ایران در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود ، هتل ، کافی شاپ ، کترینگ و صنایع وابسته به عبارتی نمایشگاه HRC که بزرگ ترین رویداد ایران در زمینه های مرتبط به شمار می رود حضور یافت.
این رویداد در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۸ با حضور جمعی از مشارکت کنندگان با استقبال بازدید کنندگان رو به رو شد.

مشارکت کنندگان در سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود ، هتل ، کافی شاپ ، کترینگ و صنایع وابسته :

  • وارد کنندگان، تولید کنندگان و تجهیزکنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
  • وارد کنندگان و تولید کنندگان محصولات کافی شاپ
  • وارد کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات سرو و پذیرایی
  • وارد کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات دکوراسیون و مبلمان
  • منسوجات رستورانی و هتلی
  • تجهیزات حمام و استخر و سونا
  • صنعت IT  و الکترونیک در هتل و رستوران
  • صنعت ورزش و تفریح
  • صنعت ساخت و ساز
  • تولید کنندگان و وارد کنندگان مواد اولیه غذایی و قهوه
  • رستوران داران
  • کلیه آموزشگاه های مرتبط با صنعت رستوران و….

انواع پیجرهای لرزشی AHK درنمایشگاه شهر آفتاب


AHK :

شرکت AHK از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرده و متخصص در زمینه طراحی و ساخت سیستم های کنترلی وایرلس و سیستم های ابزار دقیق می باشد.دست آوردهای این شرکت طراحی و ساخت سیستم های کنترل هوشمند موتورخانه ، سیستم های کنترل هوشمند پکیج ، سیستم های کنترل هوشمند روشنایی و همچنین سیستم های پیجر وایرلس که گامی نو در زمینه سیستم های پیجینگ در کشور هستند می باشند. از جمله محصولاتی که در غرفه سومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، رستوران ، فست فود ، هتل ، کافی شاپ ، کترینگ و صنایع وابسته به معرض نمایش برای بازدید کنندگان گذاشته شد باید به سیستم پیجر لرزشی ، سیستم درخواست سرویس (پیجر رومیزی و پیجر ساعتی) ، پیجر صوتی و نمایشگر اشاره نمود.

AHK در سومین نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه

پیجر :

سیستم پیجر یک راه جایگزین مناسب و کارآمد برای آگاه ساختن افراد در زمان لازم به جای راه حل های سنتی مانند صدا کردن افراد با صدای بلند می باشد که به وسیله ی آن فرد در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با یک بار هشدار مطلع می شود.

پیجر لرزشی :

از سیستم پیجر لرزشی می توان در فودکورت ها ، فست فود ها و همچنین می توان از آن ها در مکان هایی مانند مطب پزشکان برای آگاه ساختن بیمار از زمان نوبتش ، کلینیک ها و بیمارستان ها ، ادارات برای آگاه کردن کارکنان از نیاز به حضور آن ها در مکانی خاص و تمامی مکان هایی که نیاز به نوبت دهی و یا آگاه سازی اشخاص از راه دور است استفاده کرد. سیستم پیجر لرزشی از تعدادی گیرنده که قابلیت هشدار دادن به صورت لرزشی ، صوتی و نوری دارند تشکیل شده است و دارای یک فرستنده ی مرکزی (صفحه کلید) می باشد که می توان توسط آن شماره شخصی که مورد نظر است را وارد نمود و آن را پیج کرد تا شخص مطلع گردد.

فودکورت ها و فست فود ها پرکاربردترین مکان ها برای سیستم پیجر لرزشی هستن زیرا نوبت دهی در رستوران ها و فست فود ها به جهت تسریع خدمت رسانی به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و امزوره مدیران فودکورت ها و فست فودهای بزرگ می کوشند تا سریع ترین راه ها را برای خدمت رسانی و جلب رضایت مشتریان خود انتخاب کنند. این سیستم گام بزرگی در زمینه سرعت بخشیدن به نوبت دهی در فودکورت ها و فست فود ها و راحتی و رضایت هرچه بیشتر مشتریان آن ها برداشته است.

از جمله مدل های پیجر لرزشی ساخت AHK در نمایشگاه :

سیستم درخواست سرویس :

آگاهی از درخواست افراد در زمان مناسب و رسیدگی به آن ها در خیلی از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین جهت سیستم درخواست سرویس می تواند راهکار آسانی برای آگاهی فرد از درخواست فرد یا افراد دیگری باشد تا او به سرعت از درخواست دیگران و حتی نوع درخواست آن ها آگاه شده و نسبت به انجام آن اقدام کند.

رسیدگی به درخواست مشتریان در رستوران ها و سفره خانه های شلوغ و پر مشتری همیشه دشوار و یکی از دغدغه های اصلی مدیران آن ها می باشد. با سیستم درخواست سرویس در رستوران ها و سفره خانه ها می توان راحت تر و سریع تر و منظم تر از قبل به درخواست مشتریان پاسخ گفت. به این طریق که بر روی میز یا تخت مشتریان شاسی رومیزی نصب می شود و هنگام درخواست ، مشتری شاسی را فشار داده و گارسون به وسیله ی مچ بند گارسون که روی دستش بسته می شود و یا تابلوی نمایشگر گارسون از درخواست مشتری آگاه شده و دیگر نیازی به صدا زدن گارسون توسط مشتری و یا مراجعه ی حضوری مشتریان به گارسون ها وجود ندارد.

با این امر هم مشتریان احساس آرامش و راحتی بیش تری خواهند داشت هم درخواست های آن ها منظم تر ، دقیق تر و سریع تر توسط گارسون ها بررسی می شود. همچنین اگر شاسی رومیزی چند دکمه استفاده شود ، می توان حتی نوع درخواست مشتری را بر روی مچ بند گارسون و یا تابلو فراخوان گارسون مشاهده کرد که با این روش سرعت در خدمت رسانی به مشتریان چندین برابر می شود.

از جمله مدل های سیستم درخواست سرویس ساخت AHK در نمایشگاه :

پیجر صوتی و نمایشگر :

سیستم پیجر صوتی و نمایشگر ابتدایی ترین و مرسوم ترین سیستمی است که در جهت نوبت دهی و نظم بخشیدن به تمامی مکان هایی که نیاز به نوبت دهی می باشد استفاده می شود. به این روش که فرد شماره ای را به عنوان شماره ی نوبتش دریافت می کند و هنگام فرا رسیدن نوبتش تابلوی نمایشگر شماره ی او را نمایش داده و همچنین از طریق اعلام کننده ی صوتی شماره اش اعلام می شود.

به عبارتی این سیستم ابتدایی ترین روش نوبت دهی در فودکورت ها و رستوران ها می باشد. با این سیستم فرد هنگام سفارش غذا فیش دریافت می کند و زمان آماده شدن غذایش شماره ی فیش او از طریق تابلوی نمایشگر و اعلام کننده ی صوتی اعلام می شود.

از جمله مدل های پیجر نمایشگر ساخت AHK در نمایشگاه :

Rate this post

آخرین مطالب