نکاتی برای رستوران های نوپا : جذب مشتری

خانه - آموزش رستوران داری - نکاتی برای رستوران های نوپا : جذب مشتری

“منوی غذا” یکی از مهم ترین نکات برای رستوران های نوپا به شمار می رود.
منوی غذای رستوران شما به تنهایی می تواند دلیلی برای جذب مشتری باشد ، اما اگر در تدوین و تنظیم آن دقت لازم را به کار نگرفته باشید این موضوع می تواند نتیجه ی عکس داشته باشد.
قیمت ها در منو باید هر چند مدت یک بار به روز رسانی شوند.
اینکه چه غذایی را در منوی خود قرار می دهید چالشی بزرگ است چرا که با توجه به آن و استفاده از غذاهای باکیفیتی که هزینه کم تر اما سود بیش تری دارند ،به پیشرفت مجموعه ی خود کمک خواهید کرد.

برای مدیریت رستوران های نوپا در صرفه جویی اسراف نکنید!

صرفه جویی برای کاهش هزینه ها دغدقه ی روزانه ی مدیران رستوران های نوپا است .
ممکن است مدیر رستورانی به منظور کاهش هزینه های رستوران خود استفاده از لامپ های کم مصرف ، تجهیزات رستوران با قیمت پایین تر را ترجیح دهد اما باید مواظب باشید که در این راه زیاده روی نکنید.
ممکن است شما به عنوان یک مدیر رستوران صندلی های ارزان قیمت را برای مشتریان هنگام صرف غذا مناسب بدانید اما مشتریان ممکن است به دلیل عدم احساس راحتی بر روی آن ها دیگر به رستوران شما بازنگردند!

پس در خرید و استفاده از تجهیزات رستورانی برای جذب مشتری دقت لازم را به کار بگیرید.

به عنوان یک مدیر رستوران باید همه چیز را زیر نظر بگیرید،از فعالیت کارگران و کارمندان خود گرفته تا شکایات و انتقادات مشتریانتان!
گزارش روزانه کارکنان یکی از مواردی است که می تواند به تجزیه و تحلیل روند فروش ، حقوق و دستمزد کارکنان و حتی پیش بینی فروش در آینده کمک ویژه ای کند.

در نهایت این مدیر رستوران است که باید شرایط مساعدی را برای آرامش و سپری کردن اوقاتی خوش برای مشتریان هنگام صرف غذا را فراهم کند تا بتواند خدمات خود را ارائه دهد پس با رعایت نکات ظریف و اساسی به افزایش فروش رستوران خود کمک کنید.

Rate this post

آخرین مطالب