کافه ارگانیک در چین

خانه - اخبار رستورانی - کافه ارگانیک در چین

تیریبی ارگانیک (TRIBE ORGANIC) کافه کوچکی در پکن است که طراحی برای غذا و نوشیدنی خود انتخاب کرده که حس ارگانیک بودن را القا می‌کنند. در قلب پکن، تیریبی ارگانیک (TRIBE ORGANIC) کافه کوچکی است که در تمام روز غذا و نوشیدنی به مشتریان عرضه می‌کند. این کافه طراحی برای غذا و نوشیدنی‌های خود انتخاب کرده است که ساده و بی‌ادعا به نظر می‌رسد و در عین حال، ماهیت ارگانیک و طبیعی محصول را به مصرف‌کننده القا می‌کند.

تیریبی ارگانیک طی جشن سال نو در چین که یکی از مهمترین تعطیلات رسمی‌ این کشور محسوب می‌شود، سه بسته هدیه را به مشتریان ارائه داد که با شعار محوریش یعنی «غذای سالم» تطابق دارد. برای طراحی بسته‌ها از چاپ سیلک با سایه قرمزرنگ استفاده شده که در فرهنگ مردم چین رنگ خوش‌ hیُمن شناخته می‌شود. همچنین طرح هندسی روی بسته‌بندی غذا و نوشیدنی، شباهت زیادی به پرچم کشور چین دارد.

همزمان برند دیگری از غذا و نوشیدنی بیرون‌بر با نام TRIBE NUTRITION توسط این کافه به بازار عرضه شده که از فرم‌های پایدار و کارآمد برای بسته‌بندی این غذا و نوشیدنی استفاده می‌شود. رنگ‌های گیرا و زنده برای بسته‌های این وعده‌های غذایی و نوشیدنی، احساس نرژی و پویایی را به بیننده القا می‌کنند و وجود فضای سفید روی لیبل، امکان نوشتن مطلب دلخواه (از جمله محتویات ظرف) توسط دست را فراهم کرده است./ نوش آنلاین

Rate this post

دیدگاه خود را بنویسید

آخرین مطالب